CATALÀ: Diari de la Covid-19

EL MEU DIARI


Em dic coronavirus i soc un virus, però no qualsevol virus, m'agrada dir que sóc el pitjor de tots.

La meva procedència és confosa perquè alguns pensen que vaig néixer a la Xina amb l'ajuda d'un ratpenat, uns altres diuen que vaig ser creat en un laboratori amb l’objectiu de matar a gent, uns altres diuen que vaig ser creat pel govern per destruir la Xina, fins i tot diuen que en van crear per accident, però bé, això serà un misteri.

El que jo sé és que vull ser famós, ser el millor i el més reconegut en tot el món, per aquesta raó, jo vaig decidir anar a la Xina degut a què te la població més gran de tot el món.

Dia 1

Per ser famós el meu objectiu és atacar i infectar tot el món, així que per començar he infectat un home d'uns 56 anys que era molt vell i no tenia molt bona salut física.

Però cap persona li va prestar atenció a la meva víctima així que vaig atacar una altra , però res, ningú en feia cas, ningú va buscar informació de mi ni res a veure sobre les víctimes, Llavors vaig atacar i infectar a deu persones més i BUM!!! 

UNA SETMANA DESPRÉS EN COMENCEN A TENIR EN COMPTE !!!

Però lamentablement no era com jo pensava perquè en vam comparar amb una pneumònia, no sortia en la televisió i només parlaven de mi a  l’hospital així que vaig infectar a 20 més, perquè quedi clar:  SÓC ÚNIC.

UNA SETMANA VA PASSAR 

Cada vegada em feia més famós a la Xina i cada dia contagiava més gent però inevitablement ja em quedava molt petit aquest país així que vaig decidir anar cap a Europa.

Europa va ser GENIAL i la majoria dels països eren preciosos !!! Però definitivament un dels que més m’ha agradat es Itàlia ja que en pocs dies d'haver-hi arribat havia conquerit a sis mil persones de les quals cinc-cents van morir en el mateix dia.

Gràcies a això en vam posar un nom a la malaltia que he creat , es diu , Covid-19.

Encara que havia atacat a molta gent , jo VULL MÉS , VULL SER MÉS FAMÓS!!! Així que vaig atacar als francesos.

 El 9 de març del 2020 

He tingut un total de 109.577 persones infectades dels quals 225 van morir en una setmana.

A poc a poc començo a ser més famós i reconegut fins i tot de vegades surto per la tele i s'escolta a la gent parlant de mi. Fins que va passar una cosa que no m'ha agradat gens i va ser el fet que “ a partir del 15 de març es començarà un confinament per prevenir-me de mi”.

COM!?!?!? AIXÒ NO POT SER, Com faig per contagiar a més gent? Com s’atreveixen a fer-ne una bogeria com aquesta ??? Ja no podré matar a més gent ?!

AHHHHH!!! ÉS IM-PER-DO-NA-BLE.

SAPS QUÈ??? AIXÒ NO EM PARARÀ , Seré més gran, més poderós , JO guanyaré a qualsevol virus, traspassaré aquestes fronteres que m'ha posat l’ésser humà. Inclòs US CONTAGIARÉ A TOTS , AL PUNT QUE NO QUEDI NINGÚ EN TOT EL PLANETA.

1 SETMANA DESPRÉS

Encara que la gent segueixi confinada, sempre estan els irresponsables que no creuen que JO EXISTEIXO.

Fa dos dies estava passejant per la platja i en vaig trobar una parella. Ells es veien molt feliços així que vaig infectar-los i degut a que no van seguir les normes de confinament ells van acabar infectant els seus parents.

Un altre dia estava a l'hospital veient els meus infectats fins que vaig veure un metges i una infermera ajudant els infectats així que vaig infectar-los i va ser molt divertit perquè ell i ella van contagiar als seus familiars i els pacients en no ser cuidats, van morir. 

Definitivament, va ser la millor massacre que vaig crear i gràcies a això vaig començar a sortir per la tele i cada vegada La gent començava a parlar més de mi.

2 SETMANES DESPRÉS 

Cada dia que transcorria era millor, infectava a més persones a pesar del confinament, però la arribada d’un tros de tela en va sorprendre molt perquè això  m’impedia entrar dins de l’organisme de les persones més fàcilment però de totes maneres jo segueixo endavant i gràcies a que no em vaig rendir he pogut arribar a totes les parts del món.


TRES MESOS DESPRÉS


He estat molt ocupat ja que em costava atacar més a la gent a causa del confinament les mascaretes, però no passa res, perquè dintre de poc comencen les vacances, quan la gent surt cap a la platja sense mascaretes i sense respectar les normes de seguretat.

Aquesta serà la meva oportunitat d’atacar a tot el món i sembrar la por en la societat.

El meu objectiu ja s’ha acomplert, comença un altre nou i és ser el pitjor virus que hagi existit en aquest món.



 TRES SETAMANES DESPRÉS


PER Fi !!! Han arribar les vacances!!! La gent comença a sortir i per fi podré tornar a infectar més gent amb facilitat, l’únic és que a més de la creació d’aquesta tela que es diu “mascareta” han creat un gel hidroalcohòlic que en pot matar.


No m’agrada això!!! ARA LA GENT NO PODRÀ TRANSPORTAR-ME I INFECTAR-SE TANT FÀCILMENT!!!  Però això NO EM DESTRUIRÀ!!! ENCARA LA GENT SEGUEIX TENIR POR DE MI, NO EM DESTRUIRAN TAN FÀCILMENT!! HAHAHAHAHA


AQUESTA HISTÒRIA CONTINUARÀ...








EL PRINCIPI DEL FINAL


18 de març

Avui 18 de març he acomplert el meu objectiu: he desencadenat la pandèmia mundial i el confinament total. He aconseguit aterrar a tot el món i he aconseguit que pugi la taxa de mortalitat. Els humans no són conscients dels danys que causaré. Des de desembre causo contagis però ningú em va prendre seriosament, a partir d'ara ho faran. 

Sense material sanitari i la inconsciència de com puc contagiar, aconseguiré grans avenços. Les persones que més en beneficien són els que no creuen en mi, així els puc infectar amb més facilitat.

M'encanta l'alarmisme que he creat, tothom està anant al supermercat i el govern no sap què fer. Tots els canals de televisió parlen de mi i així serà per molt de temps. He arribat per quedar-m'hi, trigaré molt en desaparèixer.

1 d'abril

Estic sorprès, els humans han aconseguit rebaixar el nombre de contagiats, han trobat material sanitari i han posat restriccions severs per evitar contagis, però no és suficient. La gent especula sobre la meva creació, si per un animal o per un laboratori, però realment no, ningú ho descobrirà mai, si algú ho sabés, el món canviarà completament. 
Segueixo contagiant i matant, diuen que tot tornarà a la normalitat, però s'equivoquen, hi han moltes persones dèbils que s'estan infectant i sóc malvat per a ells. Els causo terror, no em pot agradar més la situació. L'única manera de parar-me és creant una vacuna, però és impossible trobar-la.
El que més em facilita el treball són aquells presidents que no creuen en mi i no posen restriccions per aturar-me. Donant consells inútils i no s'estan alarmant, el millor és no infectar-los perquè segueixen desconfiant de mi i es provoquin més contagis. No estan actuant conjuntament, cada país només pensa en si mateix, això causa que alguns països tinguin restriccions que altres no, si tots no van conjuntament no es solucionarà res, no podran avançar.

15 de setembre

Els humans m'han sorprès, han progressat molt més que m'esperava, ja han trobat diverses vacunes, la qual em semblava realment impossible. Les escoles ja han tornat i estan funcionant bé, es pot sortir amb total llibertat al carrer i s'han reduït les restriccions, i sorpresivament han baixat el cassos. Encara que hagin hagut tants avenços és suficient,  quan menys s'ho esperin crearé una nova cepa i una segona onada, una tercera i una quarta. Pensen que ja s'ha acabat però sóc fort i resistent a tot. L'expansió serà més ràpida i devastadora.
Quan pensin que arriba el final, s'equivoquen, això només ha començat, tanta informació falsa m'ajuda i em beneficia. Les mesures s'estan relaxant i els cassos pujaran de nou. El que més em satisfà no és només el caos que estic generant sanitàriament, sinó globalment: estic causant més depressions, molts problemes que no he causat jo. Per exemple, molta gent diu que les vacunes t'implanten un xip o altres teories com la del 5G.
Molta gent té una mentalitat molt optimista, però la considero poc realista. S'aproxima un futur negre.

10 de maig

M'estan debilitant, he jugat totes les meves cartes, però m'estan guanyant, són molt més forts del que m'esperava. La vacunació va a una velocitat extraordinària i encara que hagi causat trombos i efectes secundaris, no s'ha parat la vacunació. S'ha acabat l'estat d'alarma, han hagut reunions massives, però no han pujat tant els cassos com m'esperava. Però encara que m'estiguin guanyant, sóc molt fort, i sobreviuré uns mesos més. Quan s'acabi la vacunació, no podré fer res, encara que hi hagin antivacunes els quals puc causar greus danys no són suficients. Encara no saben d'on provinc i mai ho sabran.
Ja s'està plantejant treure la mascareta a llocs oberts, molts països ni l'utilitzen i s'han trobat solucions.
Però encara que pensin que això s'acabarà i quedarà com una anècdota, no és així. Només he estat el primer de tots els problemes que vindran, i he estat el més lleuger, el que ha causat menys danys. Espero que els humans es preparin pel que vindrà després. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

EDUCACIÓ FÍSICA: Entrenament a casa en temps de Covid-19

TECNOLOGIA: Les impressores 3D

MATEMÀTIQUES: Els castellers